دیگر نگران هزینه اجاره مغازه نباشید

يکشنبه 12 اسفند 1397
10:14
fanikara

سایت فنی کارا مشکلات مربوط به تبلیغات و اجاره مغازه را حل کرده است. شاید شما هم عضو آن گروه از افرادی باشید که برای پیاده کردن مهارت و فن خود نیاز به یک مغازه یا فروشگاه و یا محلی دارید که مشتری ها با مراجعه حضوری به آن بتوانند از مهارت شما استفاده نمایند، اما مشکلی که اکثر مردم با آن روبرو هستند اجاره های سنگین مغازه ها است، خیلی از افراد فنی کار با ایجاد یک مغازه کوچک خدمات فنی ارائه می دهند، ولی متاسفانه بعد از گذشت زمانی به علت اجاره ی بالای مغازه اقدام به جمع کردن مغازه می کنند و طی این زمان سرمایه زیادی را از دست می دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فرهنگ استفاده از اینترنت، برای حل نمودن خیلی از مشکلات، لازم نیست حتما در کوچه و خیابان ها به دنبال مغازه ای برای تعمیر لوازم خود بگردید. کافیست به سایت فنی کارا مراجعه نموده و فنی کار مورد نظر خود را بیابید. سایت فنی کارا هم اکنون بیش از 30 نوع سرویس را پوشش داده است و افراد فنی کار می توانند با توجه به تخصص و مهارتی که دارند، اقدام به ثبت آگهی در این وب سایت ثبت نمایند.

مردم نیز در سایت فنی کارا می توانند با توجه به شهر و منطقه محل سکونت خود و نوع سرویس و خدماتی که نیاز دارند، جستجو نموده و نام و شماره تماس نزدیک ترین افراد فنی را پیدا کنند. بزرگترین برتری فنی کارا نسبت به سایر سایت های آگهی دهنده امکان پیگیری کار و ثبت عملکرد افراد فنی کار در سایت می باشد که در برای نیل به این هدف همکاری با سایت رضایت سنجی را آغاز کرده است.

برای یافتن مناسب ترین افراد فنی کار و مشاهده میزان کیفیت و میزان تخصص هر کدام از ایشان در زمینه خدمات فنی متفاوت اعم از نصب و اجرای ایزوگام، تعمیرات لوازم خانگی، خدمات حمل خودرو و... کافیست به فنی کارا مراجعه نمایید. در سایت فنی کارا می توانید نمودارهای بررسی کیفیت کار و کنترل عملکرد هر فنی کار را مشاهده کنید و با توجه به این نمودارها می توانید مناسب ترین فنی کار را برای سرویس مورد نظر خود انتخاب نمایید.



برچسب ها: فنی کارا ,
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به TechnicalServices است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]