ارائه خدمات فنی

پنجشنبه 25 بهمن 1397
8:34
fanikara

همه ما احتمالا با مشکلاتی مانند خراب شدن وسایل برقی داخل منزل، گم کردن کلید و یا جا گذاشتن آن و پشت درب ماندن، خرابی اتومبیل و نیازمندی به خودرو بر و... مواجه شده ایم. در این مواقع پیدا کردن یک فنی کار مطمئن که بتواند به خوبی کارمان را انجام دهد و بتوان به او اطمینان داشت امر سختی می باشد. سایت فنی کارا تدبیری اندیشیده تا این مورد را برای افراد راحت تر کند.

به این صورت که افراد فنی کار زیادی با تخصص های مختلف مانند کلیدسازی، تعمیر لوازم خانگی، یدک کش و حمل خودرو و...در این سایت عضو هستند و شما می توانید با مراجعه به سایت فنی کارا و انتخاب سرویس مورد نظر خودتان، لیست تمامی افراد فنی کار که در محدوده شما هستند را مشاهده نمایید. ضمن اینکه فنی کارا با وجود امکان رضایت سنجی از خود مردم، به افراد فنی کار امتیاز می دهد و شما می توانید از طریق مقایسه ایشان با یکدیگر، بهترین و نزدیک ترین فنی کار را برای انجام سرویس مد نظر خود انتخاب نموده و اقدام به برقراری تماس با ایشان نمایید.

همچنین فنی کارا برای افرادی که مهارت فنی دارند اما توانایی ایجاد کسب و کار و یا پرداخت اجاره بهای مغازه را ندارند، و یا بسیاری از افراد که از مهارت های فنی برخوردار بوده و مایل هستند در کنار شغل اصلی خود از مهارت هایشان نیز کسب در آمد داشته باشند، اشتغال ایجاد نموده است. همه این افراد فنی می توانند با مراجعه به سایت فنی کارا اطلاعات خود را ارسال نموده و پس از هماهنگی های لازم در لیست افراد فنی کار مجموعه قرار بگیرند. برای حضور در این مجموعه هزینه اولیه ای پرداخت نخواهد شد و تنها شرط حضور این افراد در فنی کارا، منظم و حرفه ای بودن در کار خود، می باشد.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به TechnicalServices است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]